Saturday, October 1, 2011

kEnApa tETiBa??

hmm..feel like wanna to change la.. y ha?haha..
because of too much.........?haha..dont know larh...yesterday one of my old friend, called me...long time not see..tetiba call n ask me to join their group back..hahaha..ckp pnya ckp smpai tlinga aku lebam..erm..x thu la..zaman tuh dah aku tggal kan..tp kkdg rsa jea nk jd cm dulu..mybe sbb stress ngan life aku skrg nih!haha...tp...xtau la..let me think first ok friend...nk sja aku jd mcm org yg rough n xda perasaan dulu.. seriously rmai yg ckp aku dah berubah skrg nih.. dah lembut n 'ayu'...haha...ayu??people, please stop call me that word because i'm not.. i know my self.. ok maybe now u all see i'm ayu..but don't shock if i change..
come on la..human..easy to change..anytime.. don't judge me too kind because i'm not that..
ya..maybe i will change after i join that group back...just want or not..thats all!~
maybe now i like a "tisu"..lembek..bila nk, guna..dah guna buang..haha..i not mention anybody ok..(terasa amik)..so because of this maybe i need to change la..became more keras hati..hati kering..right?? haha..sory aku trpaksa..bukan aku yg nk change but keadaan yg memaksa.. skrg mgkin ok lg.. tp smpai bila aku pun xtau.. hari itu pun dah semakin dekat.. apa nk jd pun aku x tau lgi..so just wait n see..

p/s: just want to say 'jngan salahkan aku'...

No comments:

Post a Comment