Thursday, September 29, 2011

FiNal oH fiNaL...

huh..final exam bila mau hbis ni... aku dah x larat da.. aku nak rest..cepat la hbis..haha..
mood skrg tngah lapa..tp xtau nak makan apa..milo n biskut dlm almari tu pun dah nak hbis..
em..bru lepas stdy account..stdy kejap jea sbb x faham n skit kpala...
4 paper final dah hbis.. now tinggal lg dua..paper account n paper math.. dua2 paper ni mmg aku risau sbb carry marks aku x bnyak..so kena score la utk final ni klau rsa x nak repeat next sem.. huh, xna la.. minta smpang la..x nak da blaja acc. x nak kena repeat..xnakkkkk..haha..over..
em, mcm mna nk stdy acc lg pun aku x tau la..stdy punya stdy tp x faham2.. haiya...
mata dah mngantuk ni..tp kpala ni mcm2 lagi duk fikir..em..entah le... dugaan2...

p/s: oh final cepat la abis..aku x sabar nak g johor ni..btw, apa yg aku rsa aku still rsa until now..y ha?its will happend?pegi johor n.....?haha..:)

No comments:

Post a Comment