Saturday, September 24, 2011

LaNgiT tAk SeLaluNyA ceRaH

langit x slalunya cerah..
ya..mmg..kdg2 mendung..kdg2 hujan..sma sperti life aku.. kekadang aku rsa mcm nak jd diri aku yg dulu..sbb apa?em, bnyak sbbnya..adakah aku skrg ni trlalu lmbut?tp, aku x rsa mcm tu..entah la..nk ckp mcm mna pun aku tak tahu..aku tringat tntang tekad aku dahulu.. tp tekad itu dah aku langgari.. mungkin sbb aku mnusia..hnya merancang.. tp, aku tak pernah menyesal dngan apa yg jd.. aku dah pernah menyesal dngan kputusan aku.. apa yg jd aku anggap sebagai cabaran dlm hdup aku.. aku trima dan redha.. tp smpai bila aku pun tak tahu.. hnya sketika atau slamanya..jika hnya sketika, lebih baik cukup sja apa yg sudah berlaku..aku nak ia terhenti.. tp jika mmg utk selamanya, aku akn terus hadapi...

p/s: mmg aku terasa ingin jd diri aku yg dhulu....

2 comments: