Wednesday, September 21, 2011

DaH bErsAwAnG bLoG AkU...

assalamualaikum..
huhu..gila punya lama x update blog aku ni..last update pun bulan 5..now dah bulan 9.. dah bersawang blog aku ni..haha..ingat nak buat blog bru..tp syg ngan blog ni..em, akibat ksibukan n xda masa la aku x tulis blog, even mcm2 yg aku nk luahkan kat sini..
sekarang ni aku dah blaja kat UiTM..course dip. science computer...ni lah akhirnya yg jd slpas mcm2 yg aku lalui sbelum jejakkan kaki kat UiTM ni..even skrg ni aku study bdg lain tetapi fotografi tetap dihati aku dan selamanya akn tetap dihati..sumpah aku rindu fotografi..lama sngat dah aku x pegang cmera kesukaan ku, D90..ilmu2 fotografi masih segar dlm ingatanku..rndu juga kat kwn2 foto yg happening tu..tp suma da g stdy jauh2.. hope dpt berkumpul balik one day n dpt g outing sama2 lagi..rndu nak gelak besar2(xda bunyi)..haha..
em,brbalik pd story aku di UiTM..now, aku tngah exam final..2 paper dah abis..tggal lg 4 paper jea lagi..mcm2 gak la yg happen time aku kat u ni.. bnyak gak cbaran2nya.. firstly kna study bnda yg aku x penah study n x penah minat pun..that is account..pergghh..xtau nk kata la..susah benor nk msuk dlm mind aku ni..tp study je la..sbb dah mnjadi sbjeck aku..sbject math bole than la susah nya..tp ada membe yg bntu..so, ok skit la.. then sbject computer science..blaja coding la..menarik juga..but hard skit la..em, mcm2 org yg aku jmpa kat u nie..prangai pun lagi mcm2 lah...so far sem prtama ni dah nak hbis..paper aku last 7 oct. ni..then dah cuti sem.. tp aku xleh cuti..haha.. cuti lmbat skit la...oraitt nty smbung..

p/s: cau lu.. hope x bersawang lg la blog aku ni..

No comments:

Post a Comment