Sunday, May 15, 2011

wHy mE??

why should me??knapa aku yg hrus alami smua ini?? aku bngung tersngat skrg ni.. dah tak tahu apa nk buat.. dah tak tahu apa yg hrus aku pilih.. hari berlalu begitu pantas skali.. kesibukan seharian aku hingga tdk beri ruang langsung utk aku berfkir.. now just leave a few days for me to make a desicion.. but until now i'm still confused.. do not know what to do.. aku slalu diletakkan dlm situasi mcm ni.. sukar skali utk aku diberi pilihan yg tepat dan sesuatu yg tdk prlu difikir pnjang..


mind aku ni tunggu msa nak meletup ja.. skit sngat.. tak smpat hbis satu prob..dtg lagi..dgt lagi.. dan dtg lagi... sume tersumbat dlm mind aku.. aku cuma harap semoga Allah beri jalan yang terbaik untuk aku..disebabkan sume ni aku dah x boleh focus blaja foto da..bnyak benda trlepas..bnyak kerja x buat.....

p/s: aku x tahu!!

No comments:

Post a Comment