Tuesday, October 11, 2011

pErLukAh AkU??

emm..hidup2...inilah yg dinamakan kehidupan..mcm2 yg x diduga akn berlaku...siapa aku ingin melawan takdir??haha..now, aku rsa mcm nk undur diri ja...perlukah eah aku undur diri??ya, mungkin...
tngoklah, jika ini yg terbaik..akn aku lakukan..selangkah demi selangkah aku akn berundur... mungkin ini dah mejadi ketentuan hidup aku..aku redha..even sedih, tp aku tahu hati aku kuat untuk menghadapi...semakin hari semakin teruk jdnya...aku pun x tahu apa sebenarnya.. x habis2 dugaan yg datang...apa aku bole buat??lawan??bole ka??haha..terima je lah.~
tringat tntg mimpi aku..bila fikir2 balik..nak sja apa yg aku mimpi tu jd kenyataan.. tp kekdg aku xnk langsung jd knyataan..entah la..aku sendiri keliru..apa nk jd seterusnya pun aku x tahu..aku rsa drpd aku nk mghadapi bnda ni, lebih baik sja apa yang aku mimpi tu jd knyataan...sbb, aku takut n aku x tahu boleh ke x aku nk hdapi bnda2 mcm ni..ya, mmg hati aku kuat..tp aku mnusia...punya perasaan...

p/s: apa pun yg akn trjdi, biarlah trbaik untuk dia...aku cuma mahu dia bhagia...

No comments:

Post a Comment