Sunday, October 9, 2011

gOiNG bAcK tO UiTM..

asslamualaikum...
now aku da dalam bus..otw nk balik uitm kesayangan ku lah..bus ni penuh ngan mnusia2..haiya.. nek feri td pun penuh ngan mnusia..ni nek bus pun penuh mnusia..slalu x mcm ni pun...
huh, aku masih letih ar..belum cukup rest.. lebih kurang 3 hari ja cuti..mna cukup..letih final exm pun x hbis g.. topap tido balik pun x cukup lagi..mkn pun x knyang g..huhu..start mlm ni until hari jumaat aku terikat ngan jadual yg agak padat..lagi2 la t x cukup rest.. jadual full ngan traning..lega la aku msuk chess..x la truk ngat traning..x kena panas n x la letih sngat..just kena perah otak ni la mencari stratergi2 yg mntap..haha.. if msuk futsal, x tau la..tp futsal tetap aku minat gak..maybe next sem lah aku main balik..
em, sepanjang cuti sekejap ni aku brsyukur la dpt balik uma even kejap ja..dapat gak jumpa fmily aku..jumpa adk aku..itu yg pnting..aku hpy sbb dpt spend bnyak time ngan adk aku..
hmm..mcm2 bermain difikiran aku skrg ni.. still trfikir about mimpi aku..apa yg aku rsa..n apa yg jdi pada aku..entahlah..adakah semua itu hnya dugaan untuk aku atau betul2 akn trjadi..aku hnya bole berdoa yg baik2 sja.. apa sja takdir Allah untuk aku, aku akn cuba trima..dan trfikir juga tntg itu dan ini....
klau bole aku nk cuba lupakan sekejap semua prob aku.. aku nk tenangkan mind aku.. aku nk focus pd game aku..aku takut x bole main dngan baik if mind aku x tenang..tmbah2 pula kpala aku yg slalu skit..another thing, aku risau sbb aku x cukup tranning lg.. slalu buat mistake dlm board..strategi pun kdg2 lemah..so,kena bnyak practise lg...hope one week kat u ni everything akn ok lah..trmasuk kesihatan aku..so that insyaAllah aku dpt perform dngan baik kat Johor nty..insyaAllah..

p/s: panas aihh dlm bus ni.. lapa pun ada..btw, hope slamat smpai..:)

No comments:

Post a Comment