Saturday, October 8, 2011

TaMAt SuDa sAtU SeMEsTeR...

assalamualaikum...
hari ni hari Jumaat bertarikhkan 7.10.2011 tamatlah pngajian aku selama satu semester di UiTM..em, paper final bru hbis jea hri ni..so, aku balik hri ni la..tp just balik for 3 days jea..after that must come back to uitm..prepare for Karisma..huhu..
em, hbis exm td kul 11.30a.m..aku balik bilik trus kemas brg2 yg still berserabut..semua bnda nak kena bwa balik..apa aku nak sumbat dlm beg pun xtau..mcm2 ada..blik aku tinggal la roomate aku sorg n jiran sbelah yg menumpang di bilik aku..hri ahd bru diorg balik.. kesian2..haha..
kejap jea msa berlalu..dah hbis satu sem aku..msih ada lagi 5 sem before aku dapat diploma..huh, lmbat g tuh..haha..rsa mcm bru jea masuk u ni..tngok2 dah hbis satu semester..mcm2 gak yg aku dapat n lalui sepanjang satu sem ni.. da yg best..da yg menyakitkan gak..semua ni as pengalaman dlm life aku la..
jd student science computer ni ok la.. ada bnda yg susah..ada bnda yg senang..but, actually aku tngah risau sal result final exm au ni.. apa nk jd pun xtau la.. sbjek yg aku rsau ngat is Bel as BI la..then sbjek maths n account..haiya....semua sbject ni kasi au pening sja..hm..rsau sbb carry marks aku not so gud la..just ok2 jea..em, entah le..takut duk kena repeat paper je next sem.. klau bole xna la..cukup la satu sem blaja sbject2 ni.. next sem entah sbject ape la pula.. duk dngar blaja ekonomi asas..hmm p dah..basic pun xda..then blaja dlm BI lak tu..haha.. tak tau la.. apa pun aku kna hadapi gak la..sbb dah mnjadi sbject aku as student sc. computer ni...

p/s: for the next sem masihkah aku di sini??em, not sure yet...

No comments:

Post a Comment