Monday, October 3, 2011

BiLiK aKu DaH sUnYi...

assalamualaikum...
erm, ary ni bilik aku dah jd agk sunyi sbb dua roomate aku dah blik..em, diorg bole la blik awl sbb exam abis awal..hmm..tggal la aku dngan roomate aku yg sorg lg...ktaorg next week bru balik..exm x hbis lg...aduiii..cepat la..aku nk balik ni... x larat da aihh..da la blik t pun kejap ja.. dua tiga hari ja..then nk kna dtg sni blik.. huh.. blik jiran2 sebelah pun da sunyi..sorg2 aku duk tngok tarik beg blik..aku senyum jea la.....
erm, td time salam2 ngn roomate aku dy mcm nak ngis ja..huhu..xkan sedih tggal aku kut..hahaha..yer la..da 6 bln duk skali stu blik..blik dri clas nk menghadap muka spa..muka roomate juga..nk mkn pun ngan spa..ngan roomate juga..tngok cita ngan spa..roomate juga..gaduh ngan spa..ngan roomate juga..haha..sumanya ngan roomate lah..tapa2, pnjang umo insyaAllah jmpa lagi next sem..em, cepat betul msa berlalu.. kejap jea..dah nk hbis stu sem..

p/s: blik aku bila nk kosong.......aku rindu family aku...aku rndu adk aku...

No comments:

Post a Comment