Saturday, October 8, 2011

LoVe ToNiGht

assalamualaikum..
hari ni aku happy sngat...y?haa..sebabnya..ada someone yg special msak kat aku mcaroni..huhu..bru jea lepas dinner ngan adk aku nie..huhu..dia masak kat aku mcaroni..hajatnya nak mkn spageti, tp dia x pro g masak spageti katanya lah..haha..tapa2..mcaroni dia pun aku suka.. sedap ngat..but pedas skit la dear..huhu..pedas pun hbis gak aku mkn..haha..
em, ary ni aku balik sni..tp, kejap jea la..thats y minta dia msak sbb rndu ngat mcaroni dia..lama x makan..haha.. btw, aku agk terkejut gak sbb just minta dia msak mcaroni jea.. tp dihidang dngan mkn mlm yg lengkap..siap ngan air laici..perghh sedap2.. mkn smbil berbual2..dia suap aku, aku suap dia..sja nk manja adk n kakak..tp aku suap dia smpai abis sbb dia lg manja..huhu..em,sweet jea...
aku betul2 x kan lupa mlm ni.. sbb aku rasa hpy sngat..x penah dilayan mcm ni..penah g dinner pun tp x mcm ni..having dinner with my adk really sweet n its nice dinner to me..thanx so much dear sbb msk kat sis..spend time dngan sis..huhu..syggg kmu sngat..

p/s: bila aku lak yg nk msk kat adk aku ni..haha..

No comments:

Post a Comment