Tuesday, December 7, 2010

ToMorRoW wAs LaSt DaY

esok.. hnya akn berlaku sekali dalam hidup aku.. itulah hari esok..
esok.. itulah hari di mana hari terakhir aku pegi skola..
esok.. merupakan hari terakhir
aku pakai bju skola, kasut skola, beg skola dan jalan pegi skola..
huhu.. sedihnya.. itu pun klau2 aku tak msuk form6 la..
tp harap2 tak msuk la.. but klo dh takdir aku terima sja..
sedih.. itulah perasaan aku.. tp inilah kehidupan..
esok.. last day aku pegi skolah utk jwb last paper spm that is biology..
countdown kat sbelah pun akn brhenti tepat pkul 12.00a.m..
itu tndanya, spm aku suda hmpir tamat..
esok.. last day juga utk aku jmpa kwn2 kat skola..
bual2, gelak2, kco org, pekena org.. haha..
huh.. cepat betul masa berlalu..
cepat betul tamat alam persekolahan dalam hidup aku..
siapa aku in the future, aku pun tak tahu..
aku hanya bole rncang, rncang dan rncang msa dpan aku..
tp hanya Allah yg menentukan..
esok.. pasti akn mnjadi hari yg tak dpat aku lupakan..
aku hrp aku akn lalui hari esk dngan sebaik mungkin..
haha.. sedihnya.. tggal beberapa jam jea lg utk hari esk tiba..
itulah hari esok..

No comments:

Post a Comment