Wednesday, December 1, 2010

ToDaY pUnyA sToRY

story today is kepenatan aku mnjawab paper addmaths.. suatu perasaan yg hnya Allah sja yg tahu ape yg aku rsa.. td pg at 8.00 a.m.. starting paper 1 add maths.. aku nya la smngat enter dewan exam.. penuh kyakinan nk jawab questionnye.. n rsa x sbar nak kuarkan ilmu2 yg trperap dlm mind aku nih.. so abis pngawas exm tuh kasi a bit taklimat then dy kata ok kamu boleh mula mnjawab.. n slamat mnjawab.. aku pun buka la paper add maths tuh.. tngok question 1.. ok.. ques 2,3,4 still ok.. but bila aku tngok ques 5 and so on.. aku trdiam.. plik? bingung? x fham? pening? ha.. inilah antara feeling yg ak rsa.. mmg tension.. paper 1 lah yg jd hrapan aku tuk dpt marks.. tp lain yg jdnya.. sedih tul.. exm finish at 10.00 a.m.. kuar2 dwan exam, shikin membe aku tuh tngok muka aku, aku tngok muka dy.. pas tuh sma2 gelak.. so, sma2 fham la apa yg suda jd.. membe2 aku yg lain pun sme gak.. sume bengang.. and rsa tkut lak tuk answer paper 2 nty.. then.. kteorg dah mls nk pkir.. perut pun suda lapar so, pegi la mkn dlu..

pas tuh.. pegi lepak dlm surau.. smbil2 study.. ade yg take time tido, ade yg just tngok2 buku, ade yg smbang2.. aku un x nak waste time buka la buku.. then shikin ajak aku study sma2.. aku un study la ngan dy.. dlm duk study tu.. smpat g aku ngan dy duk buat lwk.. gelak2, mrepek.. n mcm2 lg lah.. dah x tau nk study pe dah.. then time un dh near to 1.50 p.m.. so dh kna siap2 enter dwn exm balik.. exm paper 2 starting 2.00 p.m until 4.30 p.m.. even timenya lma.. but still x ckup tuk aku jwb.. buka2 paper 2 Alhamdulillah boleh la aku tarik nfas skit.. sbb bnyak la juga ques yg aku bole jwb brbanding paper 1 tadi.. tp ape yg aku x puas aty is time x ckup.. kasi soaln bnyak2.. jwpn lak pnjang2... but ok la.. kuar dwn dpatlah aku lihat wajah2 ceria membe2 aku trmasuk aku sbb kteorg bole jwb juga.. then kteorg sume dah penat trsngat.. so, sume un balik n tawakal je la ngan paper addmaths ary ni....

No comments:

Post a Comment