Thursday, December 16, 2010

AkU sUkaR DifAhaMi

sekarang baru aku sedar rupanya sukar untuk orang lain memahami diri aku.. termasuk family aku sndiri.. kawan2 pun sme je.. ape pelik sangatkah aku ni sampai org lain sukar untuk fahami aku? orang lain bleh ckp itu dan ini tentang diri aku, tapi hakikatnya diorang tidak tahu apa2 tntang diri aku.. orang slalu ckp pada aku.. "ang ni pelik ar aisyiah", "apesal dngan ang ni".. huh.. ape yang peliknya diri aku, aku pun tak tahu la.. diorang selalu mempersoalkan tntang apa yg aku minat, ape yg aku suka, ape yg aku nak dan tentang life aku.. knapa? knapa? dan knapa? apesal diorang susah nk faham aku ha? aku pun manusia ok!.. ada hati ada perasaan.. kadang-kadang sedih gak sbb xde org yg fahami aku.. tp ape bleh aku buat klo ini sume dah takdir aku.. aku terima saja.. tp dulu ada seseorg yg sentiasa memahami aku.. tahu tntg diri aku.. tp org itu telah diambil kembali oleh Allah.. sedih dan sakit hati ini hnya Allah saja yg tahu.. aku redha dngan pemergiannya wlaupun aku masih sngat perlukannya utk sntiasa brada dismping aku krna hnya dia yg memahami aku. klaulah ada org yg dpt menggantikan dia dlm life aku, huh.. mmg indah dan aku pasti bertrima kasih pd org itu.. tp ada ke lagi org yg dpt fahami aku??..

No comments:

Post a Comment