Wednesday, December 8, 2010

SpM sUdA TaMat

alhamdulillah.. aku bersyukur sngat pada Allah krana aku dpt menghabiskan spm.. ini juga tandanya aku dah tamat alam persekolahan.. hari ni aku pegi skola dngan aty yg gmbira brcampur sedih.. aku happy sbb today is last paper for spm.. aku sad sbb aku dah tak pegi skola dah lepas ni.. 9 subject telah selesai aku jawab iaitu bm, bi, maths, agama, sjarah, add maths, physics, chemistry and biology.. antara kesemua 9 sbject ni yg aku x brape yakin is paper physics.. huh.. tak tahu la.. aku sebenarnya brsyukur sngat pd Allah krana sepanjang mggu peperiksaan ini aku tidak ada rasa takut.. even sbject2 sains tu buat aku risau betul tp, hati aku tenang sja.. thank you Allah.. aku rasa aku telah cuba sedaya yg aku mampu untuk buat yg trbaik dlm spm ni.. smpai aku dah x de energy da.. hahah.. aku serahkan semuanya pada Allah untuk menentukan apa saja yg terbaik buat aku.. sesungguhnya aku pinta agr aku dpt result yg cemerlang.. apa pn yg Allah kurniakan pd aku, aku akn cuba redha.. amin..

No comments:

Post a Comment