Sunday, October 31, 2010

SpM PuNYa sTorY

hehe spm dah mkin dekat.. ary nie jea dah last bulan october..
tomorrow dah msuk bulan november.. and 23 november nih exm aku dah start..
kembang kempis perut aku nih sbb tkutkan spm.. hehe..
hah! malam semalam sister aku yg study kat pahang tu fon aku..
time tu aku ngah study chemistry.. fon aku pun berbunyi la lgu all top of megamix.
best ow lgu nih.. aku pun angkat.. dngar la suara dia duk membebel dkat aku..
huh suara sister aku kuat.. aku kna letak jauh 1 inci handset dri telinga aku..
klau tak berdesing telinga nih.. ckp punya ckp dia suh aku dpt 10A tuk spm.. aku gelak kat dia.. aku amik pun 9 subject jea dia nak smpai 10 buat apa??.. haha..
pastuh thu ak sister aku ckp ape?? dia kta klau aku dpat 9A, ape aku minta dia kasi..
bnyak la duit dia.... dah dia ckp cam tuh aku pun minta ar keta ferrari idaman aku dri dulu.. haha tersengap dia.. pas tuh sister aku kta klau nak keta ferrari pi amik kat shell..haha..
ha! thu pun tak leh kasi.. ingat senang ke nk dpt 9A tuh..

No comments:

Post a Comment