Wednesday, November 3, 2010

uJiAn YaNg EnTAh BiLa AkaN BeRaKhiR??

knape hidup ni susah sngat nak rsa hpy.. stu demi stu ujian dtg mnimpa aku.. bukan aku mengeluh tp cuma trfikir smpai bila?? spm aku dah nak dkat tp kekuatan aku entah kemana.. aku rsa lemah tp aku hrus bngun dan truskan juga demi mak dan abah aku.. mcm mna tuk aku hdpi spm jka aku tdk tenang.. fikiran brcelaru, trkapai-kapai, bingung.. ujian dtg tdk henti2.. sehinggakan aku tidak thu utk buat apa? apakah kesedihan mmg sudah mnjd suratan hdup aku? di saat teman2 aku minta kekuatan dan sokongan aku bleh beri tp diri aku sndiri pun tdklah sekuat mna.. aku trfikir.. klaulah dia ada disamping aku sekarang nih mungkin semua rsa gelisah aku akn hilang.. klaulah dia ada skarang nih dialah yg akn buat aku rsa hpy.. buat aku senyum.. buat aku tenang.. kasi semngat pd aku.. membuatkn aku rsa seolah-olah aku tiada apa2 msalah.. tp apa kan daya Allah lebih mnyayangi dia.. mungkin kasih syang aku pd dia tdk sekuat kasih syang Allah pd dia.. perginya dia btul2 mnyiksa hdup aku.. btul2 membuatkan aku rsa keseorgan.. tdk ada seorg pun yg dpt syg dan hpykan aku sprti sygnya dia pd aku.. tp aku tdk mampu melawan takdir.. smoga kau bhagia di sana Aira..

No comments:

Post a Comment