Wednesday, November 17, 2010

aLaM pErSeKoLaHaN tELaH TaMAt

tanggal 16 november 2010 adalah tarikh terakhir aku bersekolah.. but aku still kna pegi skola lg sbb spm blum abis lg starting 23.11.2010 until 8.12.2010.. mcm2 yg aku tempoh dri form 1 hingga la form 5 nih.. da kenangan manis.. da juga kenangan pahit.. taun ni aku puas sebab aku dpt kehadiran penuh di sekolah.. aku suka sngat pegi skolah.. best giler.. tak tahu la.. taun depan mcm mna rsanya.. dah x pkai bju skola, kasut skolah sume.. dah msuk alam lain.. even hti ni berat sngat nak tinggalkan zaman prsekolahan yg bg aku the best zamanlah in life.. tp tapak kaki ini tetap dan harus melangkah ke hadapan untuk aku trus berjuang dan mncapai cita2 aku.. sedih rsanya hti ini krna trpaksa meninggalkan kengkwn2 aku yg smpoi2, yg slalu study sama2, buat kecoh sama2, pekena org sama2, n yg slalu buat lawak ksi aku gelak.. haha.. mmg best!.. sedih juga tuk tggalkan ckgu2 kat skola yg slama ini bnyak kasi ilmu pda aku.. but aku x sedih tggalkan seseorg kat skola aku.. siapa orgnya biarla rahsia.. tp kengkwn aku msti tahu.. hehe..

No comments:

Post a Comment