Friday, November 5, 2010

TeMaN2 SePeRjUaNgaN kU


Ha.. inilah kengkawan2 aku.. kelas 5 Akik(science stream)..
dlm kelas aku just da 11 org sje.. 2 boys and 9 girls..
ktaorg sme klas dri form 4.. tp ade la yg aku knal dri skola rendah lg..
emm let me introduce one by one..
aku start dari bwh from right first ok..
yg tu nmenya Faizal.. bdak pling tinggi dlm klas aku.. suka gelak mcm spongebob..
beside faizal nmenya Renuga.. huh bdak ni suka ckap bnyak..
slalu kna buli ngan ktaorg sume.. ckp x penah brhenti.. jln laju..ckap pun laju..
ktaorg akn rsa pelik klo dia duk diam..tp susah la klo nak tngok dia duk diam..haha..
ha sebelah renuga ni suka buat hensem.. pantang nmpak pompuan mula la control macho.. nmanya saiful.. tp baik la.. suka buat lawak..
slalu kna buli ngan bdk girl dlm klas..
ha! yg bwh dah abih.. jom introduce kat atas pula..
from right tu nmanya.. emm jap. shaline ke shobna? ha.. shobna..
kembar si shaline.. ayat yg dia suka ckp is "apa dia".. hehe
um.. sebelahnya pula nma Azeera.. bdak ni gila maths.. da time jea mesti buat
ltihan maths.. dia juga ckgu maths dlm klas aku.. n bdk baik..
ha! sbelah Azeera ni nmenya Safura.. bdak ni agk pelik skit..
slalu kna kcau ngan Shikin.. suka duk sengap wat kja sendiri..
ha.. ni la bdak nma Shikin.. penolong ktua klas 5 akik.. haih bdak ni la..
ada sja nk buat lawak.. suka buli sume org trmasuk aku..
bnyak idea2 gila yg kekdg bernas juga.. suka merepek itu lah kejanya..
haha.. sebelah Shikin tu aku la.. diberi nma Aisyiah..
ktua klas dlm klas nih.. orgnya simple jea.. agk serius dlm klas..
tp bleh jd gila klo duk ngan shikin n saiful..
sbelah aku nmanya Fatin.. orgnya pendiam.. suka buat keja sndiri..
sebelah fatin kembar si shobna, nmanya shaline..bdak nih suka makan..
anytime pun think pasal mkan jea..
sebelahnye nmanya sobana..

ha.. itulah serba sedikit tntg aku n kengkwn aku.. klo dlm klas nih yg sekepala is aku, shikin, azeera, saiful, faizal and safura.. suka wat kecoh dlm klas.. ape2 msti ktaorg buat skali.. tp safura ikut mood dia la.. kdg sekepala ngan ktaorg kdg dia suka buat keja sndiri.. klas nih akn sunyi klo saiful n shikin x de.. sbb dua2 nih otak gila2.. klo aku duk ngan diorg nih mmg gelak sepanjang msa lah.. boleh pecah perut aku.. tp lepas nih tak thu la.. sume org akn berpecah.. skolah pun dah nak abis.. msti susah nk jumpa dah.. hope x lose contact la dngan diorg sume nih.. sbb aku best kwn ngan diorg nih.. klakar..

No comments:

Post a Comment