Thursday, October 14, 2010

bAhaNA SPM KiAn tErAsA

OH SPM
huh.. tngok countdown kat sebelah tuh.. mkin hri.. mkin kurang... asal x mkin hri mkin brtambah ye?? hehe.. mna boleh.. spm dah nak dekat dah nie.. but aku rsa blum btul2 ready lagi.. dngan result trial yg tah apa2 aku dpat.. but one thing yg aku hppy is add maths aku dh mningkat!.. tp x pe wlaupun result agk truk.. sedikit pun semangat aku tuk truskan perjuangan hingga ke hri spm tdk pernah kurang even dri sendiri yg kna kasi semangat.. entahla.. asl sejak kebelakangan nih aku jd x de selera nak mkn even perut nih lapar giler.. smpai kna mrah ngan kwan n mak akuh!... tido aku pun x jerap.. haih pesal ngan ko nih aisyiah!! mybe sbb trlalu tkutkan spm kut.. Ish.. pe yg nak ditkutkan spm tuh... alah spm tuh kacang je ar..

No comments:

Post a Comment