Sunday, November 27, 2011

hAri AhaD..

today..1 Muharam..tahun baru bagi seluruh umat Islam di dunia nih..alhamdulillah, smlm msih smpat bca doa akhr n awl tahun..
huh, tngah letih x abih lagi ni..penat di jalanan td..dri penang nak blik u yg sepatunya hnya mngambil masa 2 jam lebih ja..ni dah nk dekat 5 jam..letih2...sume nih gara2 bus yg lambat..then bus dah smpai, org lak bertolak-tolak nk msuk bus..ksian aku nih..dah la kecik, ditolak-tolak pula..geram tul..x reti ka nk bratur..bukannya bus tuh nak lari...haih..kasi bengang saja.
em, cuti 3 hri ni dihabiskan di umah..sja blik..study pun x mula sngat..so, x busy balik la..so far, seminggu ja bru msuk sem 2..bnyak bnda x settle lg...nak byar tu la..ni la..nk beli buku lagi..study pun bnyak x mula lg..class ashik cancel ja..mybe start esk bru akan stdy btul2..nk blik td my mum pesan.."aisyiah, blaja rjin2..start blaja dari awl"..em, ok mum..insyaAllah..adik aku pun pesan, "sis, blaja bek2 tau"..ok syg..insyaAllah..
ujung blan 12 ni bru aku t blik penang balik..cuti sminggu..hope slama aku kat sni, everything ok la..lega, my mum getting better..kak aku yg xccident tu pun dah ok..
haa, satu g, aku dah xyah fikir sal spa tu sbb xdpat..so, kat sini lah aku, Uitm..ini dah takdir aku..

p/s: mcm2 tngah fikir....


No comments:

Post a Comment