Tuesday, November 8, 2011

rEsULt FiNal

hmm..hari ni bru bole on blog..apa mslah blog ni pun xtau..ashik x leh nk on je..da la fb buat hal..blog pun nk buat hal gak..
ok, back to the title..result final exam untuk first sem ni dah kuar jumaat lepas..sumpah aku takut nk tngok..sbbnya x sanggup nk tngok paper yg nak kena repeat..dalam kepala duk fikir 3 paper yg bakal aku repeat untuk next sem..that is..account, math n bel..huh
bgun2 tdo ary jumaat tu aku dpt text dri kawan aku..dy suruh check dlm email..katanya result dah kuar..perghh takut trus time tuh..then bgun dri katil pegi la on netbook aku dngan muka x basuh suma..bukak email then tngok ada uitm send result final exam..then bukak la..
huh..pelan2 usha result dri atas ke bawah..tngok satu2...huh...alhamdulillah..xda c- seperti yg dijangka..lega3..ini yg aku rsa time tuh...bersyukur tramat..aku x kna repeat paper next sem..3 paper yg aku jnagka kena repeat tu result ok..pointer aku pn bole tahan..x teruk yg aku jangka..
aku betul2 x sanggup if kena repeat paper untuk next sem..snggat membebankan..dengan nk kna hdir class..assignment lagi..test..quiz..huh..mmg mcm2..
even hasrat aku sebenarnya nk dpat dekan untuk first sem nih..sbb rmai senior yg ckp first sem ni lah senang nk dpt dekan..sem2 yg akn dtg lg susah..tp apa kan daya..hasrat x trcapai..susah juga even first sem..bnyak bnda bru yg blajar..susah skit aku nk catch up..tp xpe..next sem masih ada..aku akn cuba lg.. now aku dah nmpak mcm mna cra stdy..nk score..n khidupan kat u.. so, aku akn try change skit2..so that I can be better for the next sem..InsyaAllah..

p/s: tggal lg 12 hari sem 2 akan bermula..so, i must get ready..

No comments:

Post a Comment