Saturday, November 19, 2011

gOinG bAcK tO UiTM

assalamualaikum..
yes..masa yg dinanti telah tiba.. hari ni 19.11.2011 hari sabtu.. aku kembali ke Uitm kesayangan aku..haha..setelah lebih kurang 6 mggu cuti sem..tp aku cuti 2 minggu lebih ja..selebihnya cuti dihabiskan untuk karisma..
pelik betul la aku ni..separuh perasaan aku rasa x sabar nk kembali ke uitm dan mulakan pengajian bg semester kedua ni..tp separuh lagi perasaan aku rsa malas sngat nak dtg balik uitm nih..pagi hari sabtu tu pun aku still kemas2 barang lagi..satu2 brang aku msukkan ke dalam beg..rasa mcm2 masa tuh.. xsabar nk dtg balik uitm n berat hati nk tggal umah..
the reason aku rsa malas n mcm xnak dtg balik u ni is because of my mum yg not feeling well..pity to her..nasib aku blaja x jauh sngat..so apa2, senang aku nak blik..hopefully my mum cpat la smbuh..dngan kak second aku lak xccident..my mum nk kna jga..tp syukurlah..kak aku dah nak sembuh..
em, risau gak bout my dear adk yg tngah spm skrg nih..time cuti tuh bole la tngok2 kan dy..ni dah msuk balik, xdpt lah..btw, hope she can face it without me beside her..i know, she can do it..i always pray for u..dont worry yea adk sis...
now, aku dah nk msuk balik u..so, the most important thing is aku nk stdy betul2.. aku xnk apa yg berlaku time aku first sem tuh berulang untuk second sem nih..aku nk kasi pointer aku naik blik..even aku xda paper yg nk kna repeat tp itu bukan alasan untuk aku x risau ngan sem dua nih..sem dua nih lg mcm2 yg aku kna face...subject2 nya pun bukan mcm first sem..dah makin susah...yg penting aku kna kuat..smangat kna ada..apa pun jd aku xbole give up..mum n dad aku lah semangat aku..even....em

p/s: sesuatu yg aku rasa...

No comments:

Post a Comment