Wednesday, February 1, 2012

FebRuaRy iS cOmiNg

assalamualaikum..
hari ni dah 1 februari 2012..lama nya aku x update blog aku ni..even bnyak story yg aku nk luahkan kat sni tp disebabkan aku busy..aku xsempat nk luangkan msa tuk tulis blog...
yaa..bulan satu sudah pun berlalu..skejap ja kan?dah msuk bulan 2..bulan stu aku dipenuhi dngan test..quiz..program..aktiviti..kem..em..hnya smpat balik penang skali shja..n now bulan 2..sory..aku xdpt nk balik penang..weekend aku sngat full dngan mcm2 prog n activiti n also test..starting march ni aku dah nk final..so far, aku belum ready lg..tp insyaAllah, aku akn cuba..
apa yg aku bole kta kan kat sni is aku rindu mak aku..mskan mum aku..aku rindu ayah aku..aku rindu family aku..n aku rindu adik aku..aku nk sngat blik..tp nak buat mcm mna..aku xdpt nk elakkan..kerja bnyak..aku x tahu mcm mna aku nk face bulan 2 ni tnpa blik penang..if ada time, nk sngat aku blik penang..not easy ok aku nk lawan prasaan aku..tp, walaupun aku x blik, its not mean aku lupa diorg suma..even xdpt blik, diorg suma ttp aku ingat..
mlm2 aku skrg hnya trisi dngan meeting..yaa..smpai stdy n rehat aku pun dah xtntu..tp xpa..aku masih ok..mengeluh tu bnda biasa la kan..tp dah tnggungjawab, aku harus laksanakn juga..mlm esk sja akn ada even besar gak tuk kolej aku..thats is latihan fire drill..rektor akn turun..just hope even tu success..hari khamis lak aku nk g kem..kem kesatria kembara..3 hari..kat Beris Lake..area Sik..em, trfikir juga about assignment aku yg sedang beratur menunggu giliran untuk aku settle kan..haha..bila nk settle pun xtau.. due date dah nk dekat.haha..relax suda..itu lah aku..
act, aku ada somethng nk story, tp nty lah ye..daa..:)

p/s: hope all understand..tq...

No comments:

Post a Comment