Tuesday, February 7, 2012

tHe Day WhEn iAm 19 YeArs oLd

assalamualaikum..
today 7 Februari 2021..selangkah lg umur aku meningkat..hri ni aku dah masuk 19 tahun..sekejap sja rasa..dah 19 tahun aku hidup atas muka bumi Allah ini..entah brapa lama lagi aku akan terus hidup, entah lah..hanya Allah shaja yg tahu..
em, first wish yg aku dpt is from my lovely mum..u all know what? this is first time hari lahir aku bukan dkat rumah...i mean is not with my fmily..this year kat u..mmg lain asanya..n i really miss the big prize from my mum..that is, ciuman mak aku..stiap kali hri lahir aku, mum aku akn cium aku..mmg sedih sngat rsanya kali ni..tp aku cuba bersabar...
on my birthday juga, adik kesayangan aku satu2nya ni nyanyi birthday song kat aku..but, time dy nyanyi tu aku agk blur sbb something hppen..tp aku dngar la dia nynyi..thanx dear, 4 remember my birthday..
em, roomate aku kasi chocolate kat aku..hehe..favourite aku tu..yg lawaknya..mlm u dia letak choc tu bwah bntal aku..aku xsedar pun.. bngun pg esk bru nmpak..haha..
em, classmate aku lak kasi kek kat aku..dia buat sndiri tu..chocolate cake..mmg sedap..smpai aku trasa nk hppy birthday hri2 ja sbb nk mkn kek..hehe..btw, aku lega tramat sbb xkena blingan tpung dri classmate2 aku..rayuan aku terhasil..hehe..pndai aku berlakon..
bnyak gak wish birthday yg aku dpat today...

p/s: thanx sume yg ingat n wish my birthday yea..:)

No comments:

Post a Comment