Monday, February 7, 2011

tHe DaY wHeN I'm 18 yEaRs oLd

assalamualaikum..
hari ni 7 February 2011, genap umur ku 18 tahun..Alhamdulillah..suda 18 tahun aku hidup di atas muka bumi Allah ini.. urm, macam x caye je yg aku ni dah 18 tahun.. haha..btul ke ni? sat nak p cek surat branak sat!(selepas 5 minit)... ha'a la btul2 aku da 18 taun da..ish3.. so, bila dah msuk 18 ni dah ketogeri dewasa la an.. hahaha.. mcm lawak pun ada.. tp ni lah hakikatnyer..umo akan smakin pendek..
banyak beday wish yg aku dapat ary ni.. from my parents, friends, adik2, ckgu2 la..huhu..trima kasih ye pd sume yg wish.. my mum massage kat aku ayat baik punya.. my mum ckp "selamat hri tua, dah semakin tua ni jgn duk mlawan sngat" hahaha.. mne da aku duk mlawan.. aku skit punya baik ka..hehehe.. adk aku lak tnya ape wish kak aisyiah taun ni..aku tatau nk jwb pe, sbb aku xleh gtau kat sape2 wish aku.. aku just ckp nak kasi berat badan aku naik.. erm, mmg betul pun sbb dah lebih kurg 2 taun lebih berat aku xnaik n x ckuo berat..hehehe.
tp tu actually bukan real wish aku la.. da something yg aku mmg nak sngat bnda tu tercapai.. mmg tringin tersangat.. tp x mudah tuk mncapainya.. tp aku akn cuba gak tuk mncapainye even da bnyak halangan.. aku just minta before I leave this world, my wish can be reality..not just fantasi.. btw, Allah je yg tahu.. apa pun aku hpy today..^_^

No comments:

Post a Comment