Tuesday, February 1, 2011

AkU SuDa PeNinG!!

err..skarang ni dah msuk bulan dua tp aku blum isi borg upu fasa 2 lg.... membe2 aku kebnyakan nye dah isi pun.. ha, asal aku x isi lg? sbb nye aku x tahu nak pilih pe.. huh susahnye aku nak buat pilihan.. pening pikir sal result spm aku yg ntah cam ner rupanye.. baik or sebaliknya.. urm..bnyak pilihan dlm borg upu tu.. tp minat aku n kemahuan aku hnya dalam bidang sains.. tp the question is kemampuan aku? mampu ke aku mengharunginye... ary tu da karnival jom masuk u kat pisa.. aku g la utk dptkan info tntg bdg yg aku minat.. x bnyak info yg aku dpt.. so, skrg ni aku akan isi borg upu tu depend on minat aku.. then after dpt result nty aku kna pikir balik ape yg the best tuk aku n future aku.. nak buat matrik ke, asasi ke, diploma ke??? or smbung form 6..errr tp aku klau bole x nak la smbung form 6..tp klau dah xde choice lain trpaksala... ape pun aku harap ape yg ditakdirkan oleh Allah utk aku adalah trbaik tuk aku..aku xnak buat pilihan yg salah..

p/s: takut n x sabar nak tahu result spm aku..~

No comments:

Post a Comment