Saturday, October 15, 2011

SeMinGgU tRaiNinG..

assalamualaikum..
huhu..da lewat da jam..tp aku masih berjaga..biasa la.. tdo awal2 aku x reti..bngun lewat2 aku pandai..hehe..sepatutnya kena tdo awl ni..esk pgi2 dah nk brangkat ke Johor..aku bru hbis kemas brang2 ja nih..aku pling x suka kemas brang sbb nty xtau apa yg nak sumbat dlm beg..tp finally hbis kemas juga..lega teramat..
kejap jea smggu dah hbis training kat u ni..asa mcm bru dtg ja ary ahd hri tu.. then hri ni dah last training..start isnin dah mula Karisma..tp lega game aku start lmbat..last 3 days bru start..so da time lg lah aku nk training skit2 lg..kasi mntap lg..huhu..
em, first day training agk hmbar.. y? because aku ashik kalah dlm semua game..apa dah jd pun aku xtau.. sume buat sume x menjadi..maybe sbb dah lama tinggal chess..then nk main blik maybe agk susah skit..kcewa gak la jd mcm ni..
second day training, aku lega skit sbb ada improvement skit drpd first day..dpt gak la mguasai board chess tu..main pun better dri first day.. so, brsemangat lah skit nk main..
third day training, bnyak blaja step2 bru..step2 untuk chatmate..aku main pun dah ok.. dpt cri balik style2 aku yg dulu..tp still kna improve lagi sbb dlm chess ni, x kira lah seterre mna pun org tu dlm chess n mmg pndai main, once klau buat silap satu lngkah..haha..bye2 jea lah.. dah tipis dah klau nk menang pun..dlm chess ni mcm2 bole brlaku..yg penting kena btul2 pndai susun strategi n fikir hbis2 sblum nk move..aku pun slalu buat mistake gak..sbb tu kna lebih focus msa main...
em, fourth day training..this day, no training.. semua game off..sbb ada satu sukan untuk semua athlete..nma sukan tu orienteering..atau dikenali sbgai sukan berkompas..semua athlete kna combine then divide 4 org stu group..org luar yg handle..best juga la game ni.. lebih kurang mcm explorace la..kena la berlari satu Uitm nih.. sumpah aku penat..dan blik2 dri gme ni aku trus demam.. haha..mna x nya..brlari satu Uitm ini bukannya kecik..dah lah mmg baik pnya pnas terik.. around kul 12 lebih..mna x demam aku..ditambah pula dngan penat teramat...blik2 bilik terus aku pengsan x sedar apa dah..bngun sekejap mkn then tdo blik..mmg bdan rsa lain dah..program petang aku x p.. program mlm pun aku x p..bdn mmg panas..duk takut dah klau demam truk xdapat la aku g tournament..tp Alhamdulillah la.. demam aku kejap ja..mlm tu dah pulih.. maybe sbb letih sngat kut tu yg demam...
fifth day training.. mcm biasa.. training skit2.. hri ni la last training..ptgnya buat raptai n prsiapan untuk di johor nty..mlm nya xda apa2 just stay kat blik berkemas lah apa yg patut..
so, overall traning ok la.. hope game aku n semua game2 athlete Uitm Kedah dpt perform yg terbaiklah untuk Karisma di Uitm Segamat Johor...amin..n hope prjalanan semua selamat pergi dan pulang...

p/s: still remember about that....

No comments:

Post a Comment