Tuesday, January 10, 2012

LuAhAn!!

one thing yg aku bole ckp is iam in stress now..really2 stress..satu2 prob yg dtg..sakit ok!..xtahu lah..bnyak sngat prob..bru bulan satu..bulan ni aku sngat2 busy dngan itu lah ini lah..program lah..kursus lah..kem lah..dan yg pling utama is ofcourse lah my study..now aku tngah busy dngan sukan kolej (sukol)..setiap hri kena duty..siang g class..mlm duty..abis duty, practise untuk prsembahan..then smbung dngan meeting..pkul 1 lebih bru habis..then balik bilik smbung buat assgment..pkul brapa aku tdo pun aku xtau..then ada class pg yg trpaksa aku skip sbb xlarat nk bngun..hm..nasib smpai mlm rabu ni ja..mlm rabu ni, xtahu la mcm mna lak..mlm penutup..lg2 lah busy..tah smpai pkul brapa lak..ni lah tnggungjwab.. trima sja..~
hm..bnda yg aku pening..seriously, until now, aku x tahu apa yg aku study..3 subject yg aku langsung x fham dri awal blaja smpai skrg.. dah sebulan lebih ok! test pun dah dekat.. aku nk jwab apa?? xkan nk senyum ja??! arrghh!!
tggal lg sebulan lebih ja nak final ni...xkan aku nk kasi pointer aku drop? xkan aku nk repeat paper? is not only aku ja yg stress ok. ada smpai classmate aku yg nk stop stdy..sbbnya stress blaja x faham..haha..xkan aku pun nk follow diorg stop stdy kut?? haha..x2..aku xkan buat smpai mcm tu..apa pun jd, aku akn tetap truskan..sbb ni pilihan aku.
n now, prob bru pula dtg..damn!!bnda yg aku x suka.. aku x tahu lah, knapa x hbis2 prob yg dtg psal ni...lepas satu, satu.. x sudah2.. aku sndiri pun xtahu apa aku nk buat..bnda yg aku btul2 xsngka langsung..tp aku nk buat apa? bnda nk jd.. aku xda kuasa pun nk halang bnda ni tuk jd.. effectnya biarlah aku tnggung..slagi bnda ni x settle selagi tu lah aku x bole rasa tenang..aku kena balik juga tuk settle kan bnda nih..tp aku x tahu dpt balik ke x.. bnyak sngat bnda nk kena buat..tp aku kena settle bnda ni dulu..pnting untuk aku..serabut mind aku...klau otak aku ni boleh dikeluarkan sekjap, dah lama aku buat..sekejap pun jd lah..tired ok!!

p/s: apa pun aku akn buat untuk settle kan prob nih..trmasuk buat bnda yg bukan kerelaan hati aku...~

No comments:

Post a Comment