Sunday, December 11, 2011

jUsT aBoUt Us..

assalamualaikum..
today..11.12.2011..em..tahu date apa ni? huhu..mestila x kan..

ok, the date is special date for me n my lovely adik...masuk hari ni dah setahun kekalnya kasih sayang antara aku dan adk aku..yg bole dikatakan bermula pada 11.12.2010...aku msih ingat lg peristiwa mlm itu..dan xmungkin akan lupa.. bijak adk aku ni..dia perangkap aku..huhu..em, just wanna to say alhamdulillah.

tq Allah..tq my dear adk..

seriously, bukan senang aku dan adk aku nk bertahan as adk n kakak selama ni..bnyak ujian n dugaan antara kami.. kecil pun ada besar pun ada.bergaduh??em, jngan kata la..hari2 pun bole gaduh..haha..biasala benda ni..x pasal aku, pasal dia..or pasal kami..n pasal org lain..seingat aku lah a big problem yg diuji untuk aku ngn adk aku is about masalah bru2 nih..yg aku ada post tu..ada yg cuba menghalang kasih syg aku dan adk aku..huh..mmg aku x snggup..itu yg pling berat skali untuk aku...

tp alhamdulillah..berkat kekuatan kasih sayang antara aku ngan adk aku, kami kekal smpai skrg...bnyak prob dpt solve sbb msing2 syg antara satu sma lain..ini yg menjadi kekuatan antara kami..tp, kdg2 aku bengang juga dengan certain org yg menyalah anggapkan hubungan antara aku dngan adk aku..ya, aku mengaku mmg aku dan adk aku close..kmi close sngat..tetapi, hubungan kami x melebihi sebagai adik dan kakak ok. aku dan dia tahu diri masing2..so, just ignore jea apa org nk ckp..yg penting kasih sayang kami ikhlas kerana Allah.

aku cuma harap, inilah permulaan dan pengakhiranuntuk aku syg pada org lain selain family...dialah satu-satunya adik yg aku ada dan aku sayang dia teramat..sbb apa aku syg dia?em, biar Allah sja lah yg tahu..Dia yg menwujudkan perasaan syg ini dlm hati aku..syg, apa pun jd..sis tetap syg niza..dan niza tetap adik sis..

Niza slalu ckp pada sis yg kita ni ada bnyak sngat perbezaan,tp, sis nk niza ingat satu benda ja, yg kita ni ada satu persamaan..iaitu, "kasih sayang"..xsemua org tau boleh miliki benda ni..so, sis harap kita dapat jaga hubungan adk dan kakak serta kasih sayang kita hingga akhir hayat kita yea..

"I love u so muchhh adik sis Muhaniza Bt Muhamad"


p/s: Terima Kasih Allah...:)

No comments:

Post a Comment