Monday, April 18, 2011

My bLOg HeRe I CoMe

assalamualaikum... huh..teramat lama juga aku tak menulis blog kesayangan aku nih.. y? haha.. ni sume disebabkan kesibukan hari-hari aku yang menyebabkan aku xde time tuk menulis blog even ada bnyak post2 menarik yg aku nak kongsikan..di tambah pula dengan keletihan diri.. sejak-sejak menjadi pelajar photography ni memang aku busy memanjang.. dengan outing la, assignment yg teramat bnyak n sampai sekarang tak siap..huh! ditambah dengan pening memikirkan about future aku ni.. tah kemana ake lepas ni.. macamm2 sangat.. rest memanglah teramat kurang..kesihatan diri aku pun dah tak terjaga mcm dulu..tahun ni setiap bulan aku demam..huh..tp tak pe.. diri ini masih kuat utk menhadapi sume ini..kekuatan itu datang dari Allah..

No comments:

Post a Comment